Szkolenia

W zależności od potrzeb szkoleniowych naszych klientów oferujemy dwa rodzaje szkoleń:

 
Szkolenia zamknięte (dedykowane)

  • Szkolenia te przygotowujemy w odpowiedzi na konkretne zapotrzebowanie danej organizacji, tylko dla jej pracowników w wyznaczonym wspólnie z Klientem terminie i miejscu przy wykorzystaniu określonego budżetu. Ich program sposób prowadzenia każdorazowo dostosowany jest do aktualnych potrzeb i sugestii kadry kierowniczej oraz samych uczestników, co gwarantuje wysoką skuteczność oferowanych przez nas kursów.

Szkolenia otwarte

  • Przeznaczone dla osób indywidualnych, pracowników firm oraz dla każdego zainteresowanego poszerzeniem wiedzy w danej dziedzinie i pragnącego zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe. Terminy szkoleń otwartych, czas trwania oraz forma i miejsce ich organizacji są planowane z wyprzedzeniem.

    Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniach otwartych organizowanych przez naszego partnera biznesowego firmę MALON GROUP

     
    Szczegóły oraz warunki uczestnictwa dostępne są w na stronie: http://szkoleniaiso.edu.pl

 

Oferta szkoleń zamkniętych

 

Prezentujemy poniżej przykładowe najczęściej realizowane szkolenia z zakresu zarządzania jakością, jakie przeprowadzamy w formie zamkniętej.

 

Szkolenia zamknięte mogą opierać się na wymienionych programach zawsze jednak dostosowujemy je do indywidualnych potrzeb i preferencji Klientów oraz specyfiki branży i prowadzonej przez nich działalności.

 

Programy tu wskazane mogą być, więc dowolnie modyfikowane. Możemy w nich uwzględnić dodatkowe elementy, usuwać istniejące lub też łączyć moduły z kilku programów. Również techniki i metody szkoleniowe oraz poziom merytoryczny zajęć zostaną dopasowane do konkretnej grupy uczestników. Potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu będą wydawane przez nas stosowne zaświadczenia oraz certyfikaty.

 

Szkolenia zamknięte prowadzone są przez wykwalifikowanych i doświadczonych konsultantów, z którymi współpracujemy już od wielu lat. Aby sprostać Państwa oczekiwaniom, nasi eksperci nieustannie poszerzają swoje kwalifikacje. W trakcie zajęć zapewniamy, więc Państwu pełen profesjonalizm oraz rzetelność.

 


 
Proponowana tematyka szkoleń zamkniętych z zakresu systemu zarządzania jakością:
 
Szkolenie nr 1.
Temat: Wymagania normy ISO 9001
Cel: zapoznanie z wymaganiami normy ISO 9001 oraz zasadami ich interpretacji
Grupa docelowa: kadra kierownicza, managerowie firm, szefowie działów, liderzy procesów odpowiedzialni za wdrożenie i/ lub funkcjonowanie systemu zarządzania jakością ISO 9001 w danym obszarze, procesie lub całej organizacji.
Czas trwania: 2 dni
 
Plan szkolenia:

  1. Geneza systemu zarządzania jakością;
  2. Idea systemów zarządzania;
  3. Zasady zarządzania jakością;
  4. Budowa normy ISO 9001;
  5. Wymagania normy ISO 9001 i ich interpretacja
    • Wymagania ogólne;
    • Nadzorowanie dokumentacji i zapisów;
    • Regulacje odnośnie odpowiedzialności kierownictwa;
    • Zapewnienie i utrzymanie zasobów ludzkich, infrastruktury i środowiska pracy;
    • Planowanie procesów realizacji wyrobów;
    • Wymagania odnośnie procesów obsługi Klienta, projektowania i rozwoju, zakupów, realizacji wyrobów lub dostarczania usług, wyposażenia do monitorowania i pomiarów;
    • Pomiary, monitorowanie i doskonalenie:
      • Satysfakcja Klientów;
      • Audity wewnętrzne;
      • Pomiary procesów i wyrobu;
      • Postępowanie z wyrobem niezgodnym;
      • Analiza danych;
      • Ciągłe doskonalenie.
  6. Powiązanie z innymi systemami zarządzania i możliwości integracji z tymi systemami;
  7. Certyfikacja systemu zarządzania jakością;
  8. Podsumowanie.

 
Szkolenie nr 2.
Temat: Auditor wewnętrzny ISO 9001
Cel: przygotowanie kandydatów na auditorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością do realizacji auditów wewnętrznych w firmie
Grupa docelowa: kandydaci na auditorów wewnętrznych
Czas trwania: 2 dni
 
Plan szkolenia:

  1. Idea auditów systemu zarządzania;
  2. Audit systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001;
  3. Metodologia realizacji auditów;
  4. Odpowiednia jakość komunikacji determinantą poprawności i skuteczności auditu;
  5. Etapy auditu wewnętrznego
    • Planowanie i przygotowanie auditu;
    • Spotkanie otwierające;
    • Przebieg auditu na miejscu;
    • Spotkanie zamykające;
    • Dokumentowanie wyników auditów
      • Dowody zgodności i niezgodności;
      • Definiowanie niezgodności.
    • Zakończenie auditu
  6. Weryfikacja wyników działań naprawczych oraz skuteczności działań korygujących;
  7. Podsumowanie.

 
Szkolenie nr 3.
Temat: Skuteczny Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Cel: przygotowanie kandydatów na Pełnomocników kierownictwa ds. Systemu Zarządzania Jakością do skutecznego nadzorowania, utrzymania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością
Grupa docelowa: kandydaci na Pełnomocników kierownictwa ds. Systemu Zarządzania Jakością
Czas trwania: 2 dni
 
Plan szkolenia:

  1. Rola, odpowiedzialność i uprawnienia Pełnomocnika kierownictwa ds. SZJ;
  2. Planowanie systemu zarządzania jakością.
    • Określenie struktury oraz ogólnych założeń systemu zarządzania jakością;
    • Nadzorowanie procesu projektowania systemu zarządzania jakością;
    • Nadzorowanie dokumentacji i zapisów jakości.
  3. Wdrożenie systemu zarządzania jakością
    • Jak skutecznie wdrożyć system zarządzania jakością;
    • Świadomość pracowników odnośnie jakości.
  4. Weryfikacja SZJ
    • Planowanie i nadzorowanie auditów wewnętrznych;
    • Realizacja przeglądu systemu zarządzania jakością;
    • Certyfikacja.
  5. Doskonalenie systemu zarządzania jakością
    • Działania korygujące, zapobiegawcze i doskonalące;
    • Ciągłe doskonalenie.
  6. Podsumowanie

 
Osoby zainteresowane uzyskaniem szczegółowych informacji na temat organizowanych przez nas szkoleń z zakresu systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001 zachęcamy do kontaktu z nami
 
szkolenia@iso9001.wroclaw.pl
tel.: (071) 793 01 38
kom.: 668 154 953