Szkolenia
W zależności od potrzeb szkoleniowych naszych klientów oferujemy dwa rodzaje szkoleń:
Szkolenia zamknięte (dedykowane)
-
Szkolenia te przygotowujemy w odpowiedzi na konkretne zapotrzebowanie danej organizacji, tylko dla jej pracowników w wyznaczonym wspólnie z Klientem terminie i miejscu przy wykorzystaniu określonego budżetu. Ich program sposób prowadzenia każdorazowo dostosowany jest do aktualnych potrzeb i sugestii kadry kierowniczej oraz samych uczestników, co gwarantuje wysoką skuteczność oferowanych przez nas kursów.
Szkolenia otwarte
-
Przeznaczone dla osób indywidualnych, pracowników firm oraz dla każdego zainteresowanego poszerzeniem wiedzy w danej dziedzinie i pragnącego zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe. Terminy szkoleń otwartych, czas trwania oraz forma i miejsce ich organizacji są planowane z wyprzedzeniem.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniach otwartych organizowanych przez naszego partnera biznesowego firmę MALON GROUP
Szczegóły oraz warunki uczestnictwa dostępne są w na stronie: http://szkoleniaiso.edu.pl
Oferta szkoleń zamkniętych
Prezentujemy poniżej przykładowe najczęściej realizowane szkolenia z zakresu zarządzania jakością, jakie przeprowadzamy w formie zamkniętej.
Szkolenia zamknięte mogą opierać się na wymienionych programach zawsze jednak dostosowujemy je do indywidualnych potrzeb i preferencji Klientów oraz specyfiki branży i prowadzonej przez nich działalności.
Programy tu wskazane mogą być, więc dowolnie modyfikowane. Możemy w nich uwzględnić dodatkowe elementy, usuwać istniejące lub też łączyć moduły z kilku programów. Również techniki i metody szkoleniowe oraz poziom merytoryczny zajęć zostaną dopasowane do konkretnej grupy uczestników. Potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu będą wydawane przez nas stosowne zaświadczenia oraz certyfikaty.
Szkolenia zamknięte prowadzone są przez wykwalifikowanych i doświadczonych konsultantów, z którymi współpracujemy już od wielu lat. Aby sprostać Państwa oczekiwaniom, nasi eksperci nieustannie poszerzają swoje kwalifikacje. W trakcie zajęć zapewniamy, więc Państwu pełen profesjonalizm oraz rzetelność.
Proponowana tematyka szkoleń zamkniętych z zakresu systemu zarządzania jakością:
Szkolenie nr 1.
Temat: Wymagania normy ISO 9001
Cel: zapoznanie z wymaganiami normy ISO 9001 oraz zasadami ich interpretacji
Grupa docelowa: kadra kierownicza, managerowie firm, szefowie działów, liderzy procesów odpowiedzialni za wdrożenie i/ lub funkcjonowanie systemu zarządzania jakością ISO 9001 w danym obszarze, procesie lub całej organizacji.
Czas trwania: 2 dni
Plan szkolenia:
- Geneza systemu zarządzania jakością;
- Idea systemów zarządzania;
- Zasady zarządzania jakością;
- Budowa normy ISO 9001;
- Wymagania normy ISO 9001 i ich interpretacja
- Wymagania ogólne;
- Nadzorowanie dokumentacji i zapisów;
- Regulacje odnośnie odpowiedzialności kierownictwa;
- Zapewnienie i utrzymanie zasobów ludzkich, infrastruktury i środowiska pracy;
- Planowanie procesów realizacji wyrobów;
- Wymagania odnośnie procesów obsługi Klienta, projektowania i rozwoju, zakupów, realizacji wyrobów lub dostarczania usług, wyposażenia do monitorowania i pomiarów;
- Pomiary, monitorowanie i doskonalenie:
- Satysfakcja Klientów;
- Audity wewnętrzne;
- Pomiary procesów i wyrobu;
- Postępowanie z wyrobem niezgodnym;
- Analiza danych;
- Ciągłe doskonalenie.
- Powiązanie z innymi systemami zarządzania i możliwości integracji z tymi systemami;
- Certyfikacja systemu zarządzania jakością;
- Podsumowanie.
Szkolenie nr 2.
Temat: Auditor wewnętrzny ISO 9001
Cel: przygotowanie kandydatów na auditorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością do realizacji auditów wewnętrznych w firmie
Grupa docelowa: kandydaci na auditorów wewnętrznych
Czas trwania: 2 dni
Plan szkolenia:
- Idea auditów systemu zarządzania;
- Audit systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001;
- Metodologia realizacji auditów;
- Odpowiednia jakość komunikacji determinantą poprawności i skuteczności auditu;
- Etapy auditu wewnętrznego
- Planowanie i przygotowanie auditu;
- Spotkanie otwierające;
- Przebieg auditu na miejscu;
- Spotkanie zamykające;
- Dokumentowanie wyników auditów
- Dowody zgodności i niezgodności;
- Definiowanie niezgodności.
- Zakończenie auditu
- Weryfikacja wyników działań naprawczych oraz skuteczności działań korygujących;
- Podsumowanie.
Szkolenie nr 3.
Temat: Skuteczny Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Cel: przygotowanie kandydatów na Pełnomocników kierownictwa ds. Systemu Zarządzania Jakością do skutecznego nadzorowania, utrzymania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością
Grupa docelowa: kandydaci na Pełnomocników kierownictwa ds. Systemu Zarządzania Jakością
Czas trwania: 2 dni
Plan szkolenia:
- Rola, odpowiedzialność i uprawnienia Pełnomocnika kierownictwa ds. SZJ;
- Planowanie systemu zarządzania jakością.
- Określenie struktury oraz ogólnych założeń systemu zarządzania jakością;
- Nadzorowanie procesu projektowania systemu zarządzania jakością;
- Nadzorowanie dokumentacji i zapisów jakości.
- Wdrożenie systemu zarządzania jakością
- Jak skutecznie wdrożyć system zarządzania jakością;
- Świadomość pracowników odnośnie jakości.
- Weryfikacja SZJ
- Planowanie i nadzorowanie auditów wewnętrznych;
- Realizacja przeglądu systemu zarządzania jakością;
- Certyfikacja.
- Doskonalenie systemu zarządzania jakością
- Działania korygujące, zapobiegawcze i doskonalące;
- Ciągłe doskonalenie.
- Podsumowanie
Osoby zainteresowane uzyskaniem szczegółowych informacji na temat organizowanych przez nas szkoleń z zakresu systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001 zachęcamy do kontaktu z nami
szkolenia@iso9001.wroclaw.pl
tel.: (071) 793 01 38
kom.: 668 154 953